Wordless Wednesday dalam instagram?


Assalamualaikum



Sebenarnya aku pon tktau aku baruu ada tebiat baru, tetiaap hari rabu aku akan buat WW dalam instagram

Sebab? aku suka . aku punya pasal la. haha. terbiadap pulak. ala sja suka. nak kata aku over lantakla. ig aku, hak aku. *nada serius*

Disebabkan aku ni rajin berIG than others, kalau mood rasa kemain nak bergambaq sakan ala divass devos, mmg setiap sejam atau berjam2 aku akan upload dalam sehari. paling malas pon 2 gambq sehari. tu yg beribu tu. akk aku nengok pon seprise mak jemah dibuatnya. *kekonon*. walhal org lain beratus puluh juta ribu gambaq depa dok upload *hiperbola tk mnjdi*







Ha, tengoklaaa, tetiap rabu akan buat gitu. sja cari kelainan, org jemu nengok muka aku hari2. tak aura white nnt. haha. hampa cubalah. syok tau dak. hobi tatkala bosang tahap to the max. haha. lama2 jadi rutin. ala setiap gambar ada makna. kalau ada lagu biarlah IG hapdate sampai lagu. walhal bidio pon belum lepas kak kiah oi.

Sebenarnya, takat sini la nak tulis. sbb mmg ayat dh noktah sgt dh ni. haha. ok kalau rajin jom la main DOUBLE TAP kat IG. sorryla. gambaq adalah private. risau org sabotaj mercun bola t. k perasan jub. haha. so hat mana yg rajin tu maila follow. jgn risau u follow i follow, u unfollow u will get the same thing.



love, bambam
 
COPYRIGHT BY NURUL HAFIZA ©