Kuih kegemaran dahku sepanjang ramadhan,


Assalamualaikum



Kembali lagi aku disini, stress nauzubillah ya amat.

Sampai bergadoh2 jugaklah dengan perasaan sendiri.

Stressss,

Dabel stresss,

Triple stresss...

Lepastu airmata tup tup,

Tertekan dengan diri sndri. kesian pja kesian

Okay, kini seminggu lagi peperangan kita bertarung dengan nafsu

Untuk pertama kalinya aku rasa ramadhan ni paling pantas berlalu serta tidak kurang jugak ramadhan yg paling banyak dugaan buat aku

Redha :') ALLAH ingt aku, ALLAH sayang aku.

Aku pon perlukan ALLAH. terima kasih atas dugaanMU YA ALLAH.

-end-

Masa2 posa nilah nak makan sedap2 belambak,

La sedap, banyak flavour, lepastu banyak plak tu, salu air singet plastik kecik, hat ni dua inget besaq gabai. syiok pon syiok jugak.

Tambah2 kuih feveret aku masa bulan posa tahun ni adalahhhh...


Kuih cara, 3 singet kat kuala kangsaq, penah mak aku tak beli, aku buat muka. haha. truk jugak perangai aku senanya.

Tah tktau npe, tahun ni ngidam kuih ni, tahun lepas buah melaka, tahun ni mak aku beli, tk pandang sgt dh. haha.

Korang lak acane?



love, bambam
 
COPYRIGHT BY NURUL HAFIZA ©