Review : dua kalimah


Assalamualaikum :)



Harini hari movie sedunia, so dengan senang lenang tanpa hiraukan ayah yg tengah sronok tgok badminton aku bukak pc, then cekirout movie

So harini dengan ketinggalan zamannya, tah kenapa panggung wayang dh tak menarik minat aku, kenapa? sebab kuala kangsar tkdk cinema k. tu sbb tk menarik perhatian. dengan adanya internet mmpu la aku jelajah demi taknak diri ni rasa ketinggalan beberapa zaman. kfine.

So movie for today



Dua kalimah, jala cerita lain dari yg lain. cantik nora danish ni. hihi.

Walaupun loading ambik masa beberapa ciput, kfine. mmg mcmni la kan tenet kat rumah. mcmnie ke kata nak berkhidmat dekat tuan dia, mcmnie ke ha? :(

Sedih cita ni sebenaqnya, tapi aku tak rasa nak nangis kenapa tah, salu tangkap leleh je nanges, haha. kdiam jgn gelak dekat aku, wuuuuuuu -.-

Tapi papepon, dh habis dh tengok, mmg banyak pengajaran dalam movie ni.

Suka la senang cita. kasi like sama ini movie. haha

Sapa yg belum tengok p la tengok, best sgt :)



2 comments:

NinaAz said...

Nora comel. Awet muda sungguh

Unknown said...

Nora danish comel sgt bila pakai tudung =)) cida penah posting kat k.kangsar.. sane cantik=)

 
COPYRIGHT BY NURUL HAFIZA ©