karnival jom masuk U di perak :)

Assalamualaikum :)


Senanya tetiba aku terlintas nak pegi, selalu apa karnival dekat kuala kangsar aku malas nak p, kebanyakannya la.

So disebabkan ada peluang aku pg la, mencuba nasib, sebab mak nak anak dia belajaq jugak. so i already apply :) yeay!

Mmg ramai glos yg mai, berbus2, berlori tidak, hanya lalu sja, segerombolan manusia memenuhinyaaa, nasib sejuk didalam, panas diluar. haha

Berkolej, beruni, ber apa apa ja la yg datang, nasib naik moto, senang dpt parking. ihik. okengg dh tktau nak nulis mende dh. end

Tak rugi pon pg walaupun g sesorang, ada yg kenal aku p sna dorg tego je aku then jalan sesame, tgok! kan ada kawan. haha


Yeay! Dapat dua kaler, wuhuuu


Sat ja suratkhabaq kalau dapat dekat sibambam :)

   

Muka bajed letih sebap cibek, wuuuuu. kbye :)





 
COPYRIGHT BY NURUL HAFIZA ©