aku, laki & politik?

Assalamualaikum :)


Aku lepak la ngan membe aku sorang ni, bukan lepak ah, lebeh kurang dia ajar aku bawak keta la, bolehlah, nama dia tuttttttt, memula dia ajaq la aku driving car memandangkan aku kuno pasal kereta, lepas tu sampai dekat satu tempat dipenuhi dengan bendera pro pembangkang, so dia ada ckp something kt kat aku cengini


Tgok sini banyak bendera tutttt, team a boo team b bagus. 

Cenggitulah cerita dia bila aku nyembang ngan membe aku, aku pon mcm2 ok hmm ok sumpah tknak tau. kbye. haha. 

Aku pon mula bayangkan one day ALLAH jodohkan aku dengan dia, haha, boleh tara tu pikir noh? yelaaa, cmana la pemahaman kami dari segi politik, dari situ ja dh masalah, seriau i ollz okay

Lepastu plak aku cakap dalam hati, aku patut reject awl2 dia, apakah? nampak tak gelojoh aku? ke aku syiok sndri? haha. aku bayangkan ja. 

So what the answer, releven ka aku, lelaki & politik dalam perhubungan? right or wrong? yes aku tau jodoh ditangan tuhan, kalau dia team a aku team b, dh nampak konflik kat situ. lalala. 

Or aku patut buat inesen habis2 bila pegi ngundi? haha. ah kenapa ttba aku patut pikir semua tu, 

Tu semua poyo k poyooooooooooooooooooooooo *ala johan*





4 comments:

Nur Ashikin Mohd Said said...

hai. boleh tumpang tanya? awak guna template blogskin ni kan? nak tanyalah, stiap kali sy nk post entry baru msti xde tajuk entry. dia juz klua tajuk blog.. mcm mana eh? harap leh tlg sy.. :)

Izza Sakura said...

Kdg2 ada jg yg cmtu

Nurul Hafiza said...

@~Ashikin@Shikin@Ikin@Cikin~ pja tak pakai blogskin yunk, pja pakai denim template :)

Nurul Hafiza said...

@Izza Sakura mesti rumit kan? hmm..

 
COPYRIGHT BY NURUL HAFIZA ©