"jangan cari dengan hidung"

Assalamualaikum :)


Today mmg harini bad day aku la, bolehlahhhh. tapi aku tau mybe aku terlalu penat atau terlalu lupa, hmm dedua mungkin.

Pagi pagi aku digempaqkan bahawasanya beg duit aku hilang, sebenarnya tak hilang tapi tula kan, bila perangai jenis letak sement lepas tu lpa, hakikatnya ada bawah bantal aku, p tempat keja dengan tkdk lesen pa semua, bebai melanda, rasa nak suruh semua org yg cakap dengan aku diam! * tapi brontak lam hati*

Lepas tu tenangkan diri sebentar, telepon mak dekat rumah, suruh mak cari dekat atas katil, mak cakap ada, aku rasa nak hentak pala kat dinding sebab aku tk mampu ingt. cedihhhhh :( ALHAMDULILAH sgt sebab ic lesen dok ada kat situ, risau aku tetiba polis mai rodblock ttba. 

And tadi, punya kalut sampai lupa roti aku tertinggal dalam kedai, basi basi. haha. hurm kena p beli kismis lagunie. ingatan dok lupa sja. kan bagus kalau lupa bub2 negatif lam hidup kan kan? lagi bagus hat tu dilupakan. hihi

K lah pesan ilozz untuk olzz semua jangan letak barang2 merata2, 


Sebelum kamu menunjukkan jari dan menyalahkan orang lain, ingatlah bahwa tidak ada seorangpun yang tidak berdosa. 

End




 
COPYRIGHT BY NURUL HAFIZA ©