Review : juvana the movie

//Assalamualaikum . bonjour



Hai hai hai, sanggup gua tak tido sebab cite juvana ni, bkn ape, dulu nak p tgok dh tapi, aku lebih berminat tgok cita mama! kalau tgok cita ni dalam panggung kmpem teriak dh, malu kat org, lolololo

Tadi gua tgok cita juvana, ada la lap lap sikit airmata tang mak apek meninggal tuh, sedih kan? mmg aku dpt rasa la apa dia rasa, kira hebat la org buat cita ni. smpai aku pon join nangis skali.

hero wira bakti yeyehhhh ^^ hai yg nama botak tu.  sy suka awk tau -.-
Sory, lan todak tkdk plak, mmg psiko gla dia dalam movie tu, tahniah shahnaz. mmg menjadi la watak tu.
filem filem lagu ni aku suka, bukan aku suka bab2 gaduh tuh, real la, mcm real la, mcmana tah nak cita tapi cita mcmni la, yg ada mutu filem bukan mutusamy, tersedak dia nnt, ala lantak la aku sorg je paham. korang angguk cukup k? k bagus. lalalalalala

So the finish touch, wah kelas kau omputih kemain noh. haha. sgtsgt ohsem. tang botak tu, ala ala, kenapa suka sama botak ni. tgoda plak youuuuu ^^<

K done, nak tido plak, esok koje. hontonglah bebudak cuti seminggu kemain, hontonglahhhh kome semua. perak you. jgn memain. aku teror skit la cecakap sepatah dua tiga patah berpatah bahasa org perak ni. ic je blum tkaq. harap maklum. lepas bufday bru tkaq. haha!

  

kepada botak, ambiklah no IOLLz ni 0123456789, ayam pom boleh, apek pon boleh, rusa, kancil, ikan yu, ikan pari pon boleh ambik no iOLLz. haha. JOKE only ^^
5/5 for you :)

//pja bambam
 
COPYRIGHT BY NURUL HAFIZA ©