kene ragut?!

//Assalamualaikum . bonjour





Hello im back again, yeehaaaa! Sja sja je i diamkan diri, haha.


Okayy, mmg this week aku bz sokmo, haha. yeye je kan kan?


Ok, aku nak cerita ni, haritu aku buat entry pasai ragut, kalau tktau sila old post please? :)

Suddenly, akk yg tempat keja sama dengan aku, dia kena ragut, budak muda katanya, dekat2 dia balik umah dia budak tu rem2 moto lepaih tu terus kaut beg dia dlm raga, nasib baik la budak tu tak tolak dia jatuh dri moto, bahaya kan skrg? bersepah peragut dok da :(

Iollz pon risau uollz, terus aku tk bawak beg duit, ic lesen simpan lam poket, duit pon bawk tok duit minyak ja, sep bajed kan aku? tgahri balik mak masak, kang tk balik mak majuk. heee, semakin lama mak aku masak yg special2 kat ank dia ni, almaklumlah, dlu dok giat mana boleh balik, jauh angat. skrg ni sat ja smpai, mcm nek jet *tipuu*

So pade sape saje, tak kira la laki ka pompuan ka, hati2 la, aku la ni bukak surat kabaq keja dok ragut, tak ragut, politik, takpun bunuh diri, takpon bla bla bla .......



//pja bambam
 
COPYRIGHT BY NURUL HAFIZA ©