Twilight Breaking Dawn Part 2.. ohsem!

//Assalamualaikum . bonjour


mohon jeles -,-

Finally, dapat tgok jugak cita feveret aku. tak sia sia aku jadi peminat setia cita ni, ekcelli hari ahad tu aku tgok. so akibat kemampatan masa asyik ditangguhkan ja. so harini nak qadakan segalanya yg terbuku dalam lubuk hati aku yg superb eksaited maited ni. wuhuuuuu.

Memang bila dapat tengok cita tu, adli sebelah pun buat tktau ja. khusyuk k. spa yg belum tgok tu pegila tgok. mmg ohsem sesangat tgok. lepas ni takdak lagi edward ngan bella, tiada lagi aro yg superb sengal, kalau buat sambungan jacob dengan anak bella boleh? haha. joke.

K penutupan entry yg bagaikan biskut celup milo, aku nak cakap nie, eh silap, tulis ni, love twilight foleber boleh? wuhuuuuu.

kbye.


//pja bambam
 
COPYRIGHT BY NURUL HAFIZA ©