mana ada hilang la.....

//Assalamualaikum . bonjour


Hai korang, yes me again here. *tepuk tangan sikit*



Bila dh lama menyepi ingatkan tiada siapa la nak ingatkan aku yg sesopan kera ini, akibat kemampatan masa, dah keletihan seluas katil sebab muat muat aku ja nak tido. haha. choi, jangan bayangkan la pelissssss.

K MYollz ekcelli rasa diri dihargai tau tak, sebab ada jugak org perasaan aku hilang. sampai ada yg im aku banyak kali dalam fb,  pergi twitter aku tanya kemana menghilang, *syok sat* masa tu rasa macam macam macam, ala macam macam la. korang ni kan, malu i nyah!

Aku tah kemana actually, aku ambil keputusan untuk log out fb aku dalam phone, atas sebab memory asyik full. thats why ramai yg tk nampak icon hanphone dekat fb aku ryte? that's why jugak korang cakap aku hilangkan? Ala rindu la tu kan..... jujur cepat. nanti jatuh katil guling guling tktau. k joke.

Hi, im here ryte now, nampak tak nampak tak


No matter how hard it be, just be you. Yes, i am me. thanx for support :)

Happy deepavali :)
//pja bambam
 
COPYRIGHT BY NURUL HAFIZA ©