Instagram.

//Assalamualaikum . bonjour




Hai kengkawan, hai semua, salam satu malaysia *ttbe*

Akhirnyaaa, berjaya jugak edit blog walaupun comel sikit dari korang, kan? Eh, lawa la pulak *sedapkan hati*

Akibat kengkangan dan kemampatan waktu mmbuatkan aku beberapa banyak kali menanguhkan pembinaan 3 juta dalam blog aku ni. *penuh metafora*. Penat nyah aku vacumm blog nie, tkboleh sedut sedut, baruku sedar, tak bukak plug, acane nak berbunyi, eh kesitu pulak. dh stop cerita takat ni, bolehkan? mseti boleh la,

Ni nak cita bagi, did u know yg instagram dh ada dlm web version, but tkboleh upload gambaq melaluinya la.

aku dh, korang?

Tengok saja tkboleh jadi, bak la url, aku suka tgok gambaq2 org dh insta aku. haha. lepas tu aku kelik love. maknaya aku suka la tu. hampa mampu? haha.

K sampai sinilaaaahh kata kata aluan yg hendak ditulis untuk dibaca oleh korang. kbye.


//pja bambam
 
COPYRIGHT BY NURUL HAFIZA ©