dhla insomnia, lepastu pelupa


Assalamualaikum :)


Dh dua minggu aku hilang, kan? mana da. yaka? kenapa aku tak ingt. hihi.

Disini aku ingin menyatakan tersangatlah rindu dekat blog pinky2 bambam ni tapi sebabkan kesesakan masa mmg tak ah aku nak pandang.

Puncanya kerana aku terlalu penat, penat tu ALLAH je tau. sampai nangis2 aku lawan semua ni. mcm nak pisahkan mata dengan otak untuk seketika

Lama dh aku jadi rakan karib insomnia, sejak tahun lepas lagi, even tak minum kopi pon jadik gini jugak, kalau dh minum dh tentu 2 hari tk tdo pon sokay. boleh main dam aji berkali2 *ktipu*

La dengan tak cukup tido, sekali otak gagal plak nak fungsi btol2, kadang2 beg duit yg seminit dua ditinggalkan pom boleh lupa, tahla. marah sebenarnya dekat diri sndri, badan letih kemain tp still degil. penat jugak la pupuk mata tdo awal2 tapi gagal. panadol pon tk mmpu nak kalahkan mata aku yg degil. tah apa yg dipikirkan aku sebenarnya. boleh blur ceni ouh.

Bila dh penat berat makin naik, jadual makan tersasar gila2, skrg baru nekad nak jaga balik, kalau boleh tahan aku tahan. demi kesihatan, aku nak baik balik dari sakit ni. aku tktahan dh. kenapa la aku seksa badan sndri. sedih :(

Nasib la keja aku jalan, kalau tak jalan mau aku kena marah manjang, la moody tak pasal, hormon kelaut semua. cis!

Lpas tu punca la nak marah semua, mesin jahit pon aku marah, nampak tak serabut aku kat situ. humphhhh. tolonglaaaa kite, ada spa2 tau nak buang insomnia ni cmna? :/


Nampak? acah acah comel ceni la kalau nak tau. haha




P/S : kite dh dapat email komli.

END


Penulis Riang, 
Nurul Hafiza

1 comment:

// cikk supermessy // said...

sebelum tidur , minum minuman bersusu macam susu suam ke , horlicks ke . insyaa allah tahan :)

 
COPYRIGHT BY NURUL HAFIZA ©