[checklist] 2nd ramadhan

//Assalamualaikum . bonjour


Hai, posa tak? k harini bukak2 twitter taraaaapapapapaaa nama dia, si queenmutia nie menjadi trending. So dengan keinginan yg membuak buak tahap vocano juice *ada mey?* aku bukak la profile dia, masa aku print screen ni mmg si queenmutia nie semangat membuak buak tahap ongbak rendu menghina agama islam. SUBHANALLAH, aku tekejut jugak baca tweet(s) dia yg lain.

Selama nie aku baca dari blog ke blog or fb ke fb, kalinie live aku sendiri yg print screen, tah ada ke lagi tak pofile dia nie aku tak sure la, ada cakap fake, tah aku WALLAHUA'LAM la jawabnya.

Dipendekkan cerita, kenapa manusia manusia bekenaan seronok mengina islam, ini kerana islam itu indah dan mulia dan suci. TERFAKTAB ok. *muka series kerut kerut dahi*

Semangat membuak nak p bazar ramadhan tadi, HAHA
//pja bambam


1 comment:

Unknown said...

Saya tag awk : http://ainasofeadiary.blogspot.com/2012/07/5th-ohmyenglish-giveaway-by-farain.html

 
COPYRIGHT BY NURUL HAFIZA ©