begini kisahnya....

//Assalamualaikum . bonjour



Ramai tanya tangan aku ke yg luka tu, ubat aku ke semua tu. Aku tak balas pong kan? Ok harini mmg dh campur darab tolak bahagi mmg aku akan cerita harini jugak.

Ceritanya begini, pada pagi yg makin terang bersamaan dengan 7 pagi, aku siap siap menjadi sorang rider untuk pergi ke manong. Jauhnya sebanyak ini



Okay harini haritu mmg semangat kobarian melampau tahap vocano nak kedebabom je la kan, tiba tiba dekat simpang ada budak melintas, aku hilang kawalan lalu brek mengejut dan secara otomatiknya aku tumbang sebab jalan berpasiran dan bermulala babak babak hindustan dalam ceritera ini,

Budak tu dengan serba salahnya pergi dekat aku sambil ckp "akk, akk okay ke?" dan aku jwp "adek, boleh kan jgn lintas tempat yg kerete moto lalu lintas? trafiic light depan tu je dek, " dengan muka cuak bercampo aduk dia teman aku smpai aku okay, then aku ckp kat dia "dh adek g skolah akk okay je" ouh lupa budak tu india, dia baik. masa aku xcdent melayu sorang je tolong yg lain mana? ceh, nasib ada membe giat aku jugak kat situ, keta yg tak bagi signal tu lari cmtuh je, last2 aku yg kene himpit, kalau budak tu mati, kau nak tanggung? bodo la org sekarang nie. hergh!

K, cool pja cool, bnd dh jadi. aku sampai giat pukul 9 lebih kot, naik dengan membe giat aku, nasib dia bawak keta lau tak mang tak ah aku nak p. haha. Sebelum tu aku p klinik, duhai main cocok2 segala bagai kat tgn aku, tak kebah lagi smpai sekarang,

K, begitula ceritanyaaa.

Kepada kawan2, thanx sgt sebab caring gile kat aku, kawan giat mahupun kwn2 difb dan sewaktu dgnny


Lenkali bawak moto hati hati k

//pja bambam

No comments:

 
COPYRIGHT BY NURUL HAFIZA ©