#wordless wednesday

#Assalamualaikum . bonjour




Hai suma , aku dah kembali . ada sesiapa tak merindui aku ? K tak ! blog aku bertukar lagi . aku tak boleh nak describe kaler ape . tp nampak mcm warna torquise tapi aku panggil tortoise . sebab pelat kot . heeee . jarang tgok aku update kan ? actually aku malas nak perah otak . TETTTT ! slh slh , aku mls nak tgok blog aku . rasa tertekan . haha . kesian kau blog . aku tindas kau habis habisan .

Huwaaaa ! aku ada mslh nak tdo , bla susah tdo kompem ada masalah lain . dear body , im soryy . sorry buatkan kau sakit . aku tk sengaja :(

Bulan februari nie memang bulan org putus cinta ke hape ? sorang sorang aku tgok status single la , janda la apa la . mcm membe aku sorang nie , boboh . kenal bukan ? jangan la buat buat tak kenal . dalam blog aku belambak muka dia dari aku gamaknya . heeee jgn mareeeee :) K , cita dia cenggini . boboh dh solo balik . bla bla bla . tkpayah tau detail sgt . then aku geram . geram tersangat geram . lepas tuh aku marah dia . lepas marah aku pegi marah org lain plak . berlaku la slh paham . K , that boy , hidup bagaikan roda . whats around comes around . nantikan karma menimpa anda *mcm pemberita tak ? haha .


Before that , ayin kawan fb . dia pon broke up . pja harap dia tabah . ayin muda lagi , jgn give up ok . one day jodoh ayin akan smpai , cool and relax okay yunk :) pja tau ayin kuat . kuat mcm colgate . heeee . *buat iklan kejap .


Aku ? apa ada dengan aku ! aku lately asyik sakit sjaa :( kesian kan ? erghhh ! kuat kuat . HAHA .

smile and smile . haha . sja tayang  , muka sakit mang mcmnhh !


Sleepy , tired , sick , kbaii







No comments:

 
COPYRIGHT BY NURUL HAFIZA ©