Ouh Hati


Assalamualaikum



Berhari bertapa, tidaklah hilang ada disini

ALHAMDULILAH, rezeki mencurah kini

Tetapi hati disakiti lagi?

Percaya atau tidak, kita tidak sedar ada orang ter-sakit hati dengan kita.

Dalam duka aku diduga, sabar hati semuanya dugaan

Kuat hati kuat, nak menjaga hati bukannya senang,

Kadangkala hati sendiri pon tidak terjaga, orang lain? belum tentu belum pasti

Wahai manusia, sesunguhnya aku tidak sempurna.

Aku menolak bukan kerana pandang segala 'pinjaman' didunia yang ada padamu

Aku masih belum bersedia, aku belum puas mencintai yg SATU

Maafkan ku, itu pintaku, kalau itu jodohku

Tunggulah diriku

Tunggulah hatiku

Tunggulah sayangku

Tunggulah balasan mu wahai manusia

Tunggu

Sabar

Hikmah disebaliknya besar nikmatnya

Jgnlah benci diriku, kerana aku juga tidak sempurna

Maaf sekali lagi kerana membuatmu terkesima.

Aku adalah aku, itu permintaan ku




love, bambam
 
COPYRIGHT BY NURUL HAFIZA ©