Dah setahun dah :)

Assalamualaikum :)


Dalam dok sibuk keja, sebok apa semua, aku baru perasan sesuatu.

Memula aku rasa ok lepas tu aku rasa tak percaya.

Dalam hati aku cakap, betul ke ni? isyh betul ke? humphhhh!

Lepas tu tengah tengah bawak moto tu boleh lagi fikir pasal benda ni,

Errr, betul ke ni? aku mmpi tak? punya ralik.

Last last *hampa*



|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/




Taraaaaaaaa, dah setahun aku pindah kuala kangsaq, tapi loghat penang still maintain k, *nak jugak*

Serius tak caya tawu, tak percaya sebab aku berjaya sesuaikan diri dekat sini walaupun , haha

Teringt lagi dedulu, brontak dekat ayah tkmo pindah, tkmo dok kuala kangsaq, nak dok penang, sebab penang mcm2 ada, ternyata btoilah bub2 tu, dekat kuala kangsar ada jam london ja aku tgok, haha

Tapi skrg, ok la. boleh go on lagi dok sini. tapi ulang alik p keja ja life aku. nak p merata cam tkdk tempat yg dekatla sgt nak p. bosang jugak jawapnya. ihik.



 

Kuala kangsar, please behave yourself. sincerely, me :)


Tau tak life aku kosong bila tweetlimit, humphhhhhh :(




 
COPYRIGHT BY NURUL HAFIZA ©