mee udang mak jah

//Assalamualaikum . bonjour


Alhamdulilah, hai 2013, ok tiada apa yg berubah pada sempena masuk 2013, cuma teruskan perjuangan hari hariku sebagai seorang pelakon di muka bumi indah indah ini.

Bagi permulaan hari pada hari selasa ini, maka dengan sukacita dimaklumkan, tiada apa yg beza, hanya hari2 biasa seperti sebelum2 ni. bukan aku taknak tanamkan azam, aku masih belum pikrkan azam aku. aku hanya ikut apa yg akan jadi,

Harini, iOllz nak cita sikit la aktiviti apa aku iOllz buat kat uOllz sekalian, haha. pepagi akk dh kejut suruh cuci keta dia, then ptg skit pergi taiping, tau kuala sepetang? tau apa ada dekat sna? ceteka2 apa dia. haha. tetttttt! lambat semua lambat, 1 juta diberi pada aku. haha.

menu :)

Dipersilakan semua hadir ke tempat ini, haha. pksaaan ye. sbb sedap sgt. dh 3 kali aku p makan sini. aku makan kuey tiaw, yg lelain semua mee, aku malas makan mee. takut angin katanya. haha


sebelum dan selepas, nampak tak tahap kelaparan kuasa dua dekat situ? wuhuuu,


Mmg masa tu lapaq sesangat, aku tak makan dari tgahri, so mmg aku habiskanlah. panas ka dak sapu ja, kita cedok dia! haha, ayah aku cakap ni udang bela, so aku makan ja udang apa jeneh, sbb mmg aku kaki makan. haha.

OK last but not least.

tiada apa berubah, cuma umur je berubah, haha!

So penutup kata, aku nak p tgok hindustan and wish me luck for first day.

Sekian.
//pja bambam
 
COPYRIGHT BY NURUL HAFIZA ©