Hari raya akuu (:


Tk lambat kan nak wish hari raya kat koranggg , betul kan tk ? angguk cepat . gua panas seyh tk dpt update dekat rumah , so gua pegi cc mentelaah blogg gua yang kian cun mantop nie \ prasan / . ok sebelum tuhh . taraaaaa >.<


Ok nak story skit pasal gua sebelum raya nie . FYI , ramai dh tau waa demam sebelum raya . lepas raya waa terus sihat sbub dapat ngumpat kot gakanya . \ tapi depa ckp aku sehad sebab dapat gayut . betul la tuuu / HAHA . ok smbungg la cita waa .

26 ogos aritu , gua balik awal . sbub tkdk klas . \ tu pon nak cita kan / suka gua la nak cita . blog gua ape . halamakkk . manyak munyik plak . ok masa tu waa dh 2 hari demam . punca demam ? waa maen mercun malam2 . 2 pasal laaa . kan dh kene badi . ok adek2 jgn tiru aksi akk okee . \ prihatin /

27 ogos , betolak pergi tganu . ok gua raya dekat tganu . bes ok . rancakk gitu \ jgn jeles / betolak lepas sahur . dsbubkan demam gua tkdk slera nak pandang makanan , bau pon tkmau . 2 sbub gua kurus skit tuhh  \ ada org tego ok gua kurus / ok pkol 6 lebih smpai kemasik . mak gua org kemasik oke . dekat ngan pandati kemasik , tktau p google cepat . gua penat nak tunjuk peta \ bajed tahu je kan / 

Ye pada ptg tuhh , perkara yang memalukan gua terjadi , nak tau pe kes ? gua bule pulak terbaring \ pengsan / dekat tengah bazar ramadhan \ dekat tganu ok / gila siak malu , panas muka gua . la sakit , malu pulak uhh . terbaekk ! sumpa tkmau p dh kat sna ok . ok skip cita nhh . ALHAMDULILAH ! gua selamat smpai tganu , gua raya sna smpai raya ke 2 ok G . 

Ok last puasa , gua lepak2 dekat pantai . tau tau \ pantai kemasik / alang2 bazar ramadan dekat nan pantai , pg ja la kann \ ambik kesempatan seyh / . ok jum mentelaah gambaq nak ? mst korangg busan baca cita waa kan . mcm busan kan ? jahat ahh lu ckp mcmuhh ! sadis waaa 




Nie suma gambaq gua nan adek badek and ank sedara . \ sorry tudung gua meroyan tyme nhh /

OK . tiba hari raya ! mcm biasa , gua jadik mak andam kpada kaka2 gua / almaklumlahh dhh masuk kelas mekap skunk / . ok gua yang paling last siap . taraaaaa !


tau buruk , kau diam laaa . HAHA 
OK . lepas raya ke 3 gua balik perak ! then raya perak pulak . dari lubuk sampai la ke beruas (: sekian tima kasihh

Perhatian , jika korang ada tersentuh kata dengan ayat gua . maafkan gua . selamat hari raya .

Kbaii <3
                                        

No comments:

 
COPYRIGHT BY NURUL HAFIZA ©