suspend lagi?


Assalamualaikum


Hai, acane poasa rini? osem takkkkk? *kenyit kenyit mata sikit*

Puasa pertama aku harini hanya flat, sbb ulser aku tak okay lagi. so aku banyak la diamkan diri dari bercakap. bos aku plak bukan main tak tentu arah sebab terlmapau bosan. kesian.

Nak nyembang ngan aku mmg takla, sbb banyak keja aku nak buat. kang hilang masa emas2 aku habiskan kerja aku.

Okay ini semalam punya cerita mau bangkitkan, tahla ttbe. jadi balik. pelik dan hairan. padahal aku tk buat bende ape pon. dn tak semena dia jadik suspend. lepastu log out sndri. isyh. resah gelisah aku.


Nasibla cepat2 aku tukar ps pakai phone.  so dapatla balik kan fesbuk ku yg tiada hape pong. haha. mmg takdak spesel mende ok. so terpaksa la tukar paswerd berulang kali. aku la lemah bub2 cipta ps ni. tp nak taknak kena jugak tukaq kan. so done rite now. lepasni nak kena beware segala email2 yg aku terSHOW off barangkali. bikin stresss nok. la mood rasa nak marah orang je ni. semalam dah baham sorg. harini cuba tahanla gamaknya. hik.

Okay. ALHAMDULILAH ramadhan pada hari pertama kita semua berjaya laksanakan, ada lagi 28 hari kan?  selamat maju jaya semua. kental. bertahan. tawakal. doa. cari segala nikmat spnjg bulan ni. perang la dengan nafsu. kalahkan mereka ok. *ttbe*

IKLAN



♥♥ PROMOSI KUIH RAYA 2013 ♥♥

Kepada korang yang berminat nak buat tempahan pada saya ye , murah saje harga RM 24 sahaja.


love, bambam
 
COPYRIGHT BY NURUL HAFIZA ©